14/07/2015 20:43
תיאטרון פסיק
להזמנת כרטיסים מתיאטרון פסיק לחצו כאן
14/07/2015 20:44
קבוצת התיאטרון הירושלמי
להזמנת כרטיסים מקבוצת התיאטרון הירושלמי לחצו כאן
14/07/2015 20:45
תיאטרון האינקובטור
להזמנת כרטיסים מתיאטרון האינקובטור לחצו כאן
14/07/2015 20:51
בית מזיא ברשתות החברתיות
עקבו אחרינו בפייסבוק!
26/07/2015 17:07
הזמנת כרטיסים באתר
נכון להיום רכישת כרטיסים באתר באמצעות כרטיס דיינרס קלאב לא אפשרית. עימכם הסליחה

סדרת מחול במזיא - להקת אנגלה, מעיין ליבמן שרון ויערה ניראל

            

אישקט / 116 סיבות

מאת: מעין ליבמן-שרון ויערה ניראל




שיתוף פעולה בין כוריאוגרפית, אמנית וידאו ומדענית ננוטכנולוגיה הוליד יצירה החוקרת את נקודת הממשק בין הניכור הטכנולוגי למצב החרדה הקיומית האנושי. הגוף החי נבחן מתחת לעדשת המיקרוסקופ- מוגדל, משוכפל, מפורק ויוצר עולם מולקולארי מסובך, קרוב להפליא למציאות הכאוטית שאנו חיים בה.  

'אישקט/ 116 סיבות' הינה עבודת מחול ווידאו (דואט לשתי רקדניות עם הקרנת וידאו חיה) הלוקחת את השראתה הראשונית מהתהליכים הדינאמיים והקינטיים שמאפיינים את תנועת חלקיקים ננומטרים ומהצורניות המשתנה של תאים בגוף האנושי, וחותרת לעיסוק בחרדה ובדאגה קיומית.

דימויי הוידאו המוקרנים על הרקדניות מייצרים חלל נגטיבי, תלת מימד ומסגור חדש של התנועה בחלל, התנועה של הרקדניות מפוסלת בעזרת הוידאו ויוצרת משמעות חדשה בממשק בין אמנות המסך לגוף הנע.

העבודה נוצרה במסגרת פרויקט 'ננוארט' - המשלב אמנות וננו מדע. ביוזמת האוניברסיטה העברית, עיריית ירושלים, מרכז מחול שלם, הזירה הבין-תחומית ומעמותה.

 

שותפה ויועצת בתחום המדעי: ד"ר עפרה בני

רקדניות יוצרות - מיה רשף, ארין שנד

שותפות ליצירת המקור – מיכל אגסי, לורה קירשנבאום

ליווי אמנותי - רובי אדלמן

מוזיקה – Terry Riley , הלחנה ועריכת פסקול: עמית בן עטר



||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


סעודה אחרונה

(לכל חי רצון)
 


מאת מרים אנגל

מוזיקה: קולאז' | עיצוב תאורה: גיא גלילי

בביצוע להקת אנגלה

רקדנים: הילה כהן, ספיר זוהר, דייזי ורסאנו, דניאל למנסדורף, בינה ברדח, מרים אנגל

צילום: סרגיי שאמוטה

סעודה אחרונה היא אירוע בימתי חזק של 360 מעלות העוסק בריטואל השולחן הערוך, חוצה דרך מנהגי דת ודינמיקה משפחתית ומדלג בין קודש לחול. סיטואציה של ארוחה משפחתית הופכת למחול מטורף ולמעבדה חיה להתנהגות ומוסכמות תרבותיות.

כמו בכל ארוחה בחברותה, ההיסטוריה של המסבים לשולחן היא אלמנט דינמי של יחסי כוחות ומערכות יחסים, עריכת השולחן היא ארכיטקטורה ומקצב, השיחה וקרקוש הכלים הן מוזיקה, סיבת ההתכנסות היא סיפור המסגרת ונימוסי השולחן הם גבולות ההגיון או השיגעון..