איך למצא טיסה זולה? מורן נחום מסבירה!

מורן נחום עצמאית בעלת סוכנות תיירות בירושלים מסבירה כי עם כל כך הרבה אתרי הזמנת טיסות זמינים, יכול להיות קשה למצוא את הטיסות הזולות ביותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את הדילים הטובים ביותר לטיסות.

1) הזמינו את הטיסה שלכם מוקדם ככל האפשר: ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך גדל הסיכוי שתקבל טיסה זולה יותר. חברות תעופה מתחילות להוריד את המחירים שלהן קרוב יותר למועד ההמראה ולפעמים גם לאחר שהן יצאו.

2) נסה אתרי הזמנות שונים: בדוק אתרי הזמנות שונים עבור היעד שלך והשווה מחירים של חברות תעופה בעלות נמוכה וחברות תעופה מסורתיות. לפעמים עשוי להיות הבדל במחיר בין שני סוגי חברות התעופה הללו, לכן כדאי לבדוק את שתי האפשרויות לפני קבלת החלטה.

3) שקול שדות תעופה חלופיים: לפעמים זול יותר לטוס לשדה תעופה חלופי עבור היעד שלך ולא לשדה התעופה הראשי באותו אזור. לדוגמה, אם אתה נוסע מניו יורק ללונדון, ייתכן שיהיה לך זול יותר לטוס לדבלין או לבלפסט ולא לנמל התעופה לונדון הית'רו.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לחקור את היעד אליו אתה רוצה להגיע, ולמצוא שדה תעופה ליציאה. לאחר שעשית זאת, חפש בגוגל את הטיסות הטובות ביותר הזמינות.

לאחר שמצאתם את הטיסה הרצויה לכם, חשוב להשוות מחירים על ידי התבוננות בחברות תעופה שונות. אתה יכול גם להשתמש באתרי הזמנות מקוונים או בסוכנויות נסיעות כדי לעזור למצוא טיסות זולות יותר.

סיכום קצר של מורן נחום:

מציאת טיסות זולות אולי לא קלה, אבל עם המחקר והייעוץ הנכונים, זה אפשרי לכל אחד.

כיצד למצוא טיסה זולה? מורן נחום עם ההסבר!

הצעד הראשון הוא לחפש את הטיסות הזולות ביותר. תוכלו לעשות זאת על ידי התבוננות במחירי חברות התעופה או חיפוש טיסות לואו קוסט באינטרנט. אם אתם מחפשים טיסה מאוד ספציפית כמו כזו שיוצאת בתאריך מסוים, אז עדיף לחפש לפי חברת תעופה ולא רק לפי מחיר.

האם מומלץ לטוס בטיסות לואו קוסט?

מורן נחום: "התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כפי שהיא עשויה להיראות". זה מאוד תלוי ביעד, בזמן בשנה ובהעדפות האישיות שלך.

תמיד כדאי להשוות מחירים עבור חברות תעופה שונות לפני שמזמינים טיסה. חברות תעופה מסוימות מציעות מחירים מיוחדים לתקופות זמן מסוימות, כמו עונת חגים או עונת נסיעות שיא.

יש אנשים שחושבים שעדיף לטוס בטיסות לואו קוסט מכיוון שהן זולות יותר. אבל במציאות, זה לא תמיד כך.

מחיר הכרטיס תלוי בהרבה גורמים כמו השעה ביום, היום בשבוע ואפילו לאן אתה טס או אליו. ולפעמים, אתה עלול לשלם יותר ממה שהיית משלם אם היית טס עם חברת תעופה אחרת.

אז לפני הזמנת הטיסה הבאה, ודאו שאתם משווים את כל האפשרויות האפשריות וגלו איזו מהן תהיה זולה יותר עבורכם.

ישנן מספר סיבות מדוע מומלץ לטוס בטיסות לואו קוסט. ע"פ מורן נחום אחת הסיבות היא שכשאתה עושה זאת, אתה יכול לחסוך הרבה כסף. בנוסף, אם אתם רוצים לטייל למטרות פנאי, אז טיסה בטיסות לואו קוסט היא רעיון טוב מכיוון שסוג טיסה זה יספק לכם יותר הזדמנויות לבקר ביעדים שונים אך קודם צריך להחליט לאן לטוס.

הסיבה העיקרית לכך שמומלץ לטוס בטיסות לואו-קוסט היא שיש יתרונות רבים הקשורים בכך. לדוגמה, כאשר תעשה זאת, תוכל לחסוך הרבה כסף. בנוסף, אם אתם רוצים לטייל למטרות פנאי ולא למטרות עסקיות, אז טיסה בטיסות לואו קוסט היא רעיון טוב מכיוון שסוג טיסה זה יספק לכם יותר הזדמנויות לבקר ביעדים שונים.

Articles You Might Like

Share This Article

ניהול מוניטין

אנו מומחים בכל הנוגע לתדמית האינטרנטית ויכולים לעזור לך לבנות את "השם" שלך ברשת!

דילוג לתוכן